Reklamace a vrácení zboží


Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Pokud potřebujete zboží vrátit nebo reklamovat, nabízíme snadný a pohodlný způsob prostřednictvím služby Zásilkovny – Reklamační asistent.

1. Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

1.1. Podle zákona máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.

1.2. Pokud chcete odstoupit od smlouvy, kontaktujte nás e-mailem na: [email protected] nebo telefonicky na: +420 776 047 042.

1.3. Po obdržení vaší žádosti vám zašleme kód pro vrácení přes Zásilkovnu.

1.4. Zboží jednoduše odevzdáte na kterékoliv pobočce Zásilkovny a uvedete tento kód. Nemusíte nic tisknout ani vyplňovat.

1.5. Zboží musí být vráceno nepoškozené a pokud možno v původním obalu.

1.6. Kupní cena vám bude vrácena do 14 dnů od přijetí zboží. Náklady na vrácení hradí kupující, pokud není dohodnuto jinak.

2. Reklamace zboží

2.1. Na všechny naše produkty se vztahuje zákonná záruční doba 24 měsíců.

2.2. Pokud se u zakoupeného zboží objeví vada, kontaktujte nás e-mailem na: [email protected] nebo telefonicky na: +420 776 047 042.

2.3. Po schválení reklamace vám zašleme kód pro bezplatné odeslání zboží přes Zásilkovnu.

2.4. Zboží odevzdejte na jakékoliv pobočce Zásilkovny a použijte zaslaný kód.

2.5. Reklamované zboží musí být řádně zabalené, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy.

2.6. O výsledku reklamace vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů od přijetí zboží.

3. Kontakt pro dotazy

Máte-li jakékoliv otázky, kontaktujte nás:

4. Zásilkovna – síť výdejních míst

Pro odevzdání zboží najdete nejbližší pobočku Zásilkovny na webu: www.zasilkovna.cz/pobocky.